Ścieżka rekrutacji

Przekaż nam swoją aplikację

Dokładnie zapoznaj się z przedstawioną ofertą pracy. Pamiętaj, że CV to Twoja wizytówka i pierwszy test czy nadajesz się na dane stanowisko. Zwróć uwagę czy Twoja kandydatura zawiera wszystkie istotne informacje dla wybranej oferty.


Selekcja przesłanych dokumentów

Zapoznamy się z przesłanymi dokumentami i dokonamy ich analizy. Na tej podstawie skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.


Rozmowa telefoniczna

Rozmowa telefoniczna jest zazwyczaj zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną w firmie. Pamiętaj jednak, że nie jest mniej istotnym elementem procesu rekrutacyjnego. Podczas rozmowy telefonicznej możemy zadać kilka weryfikacyjnych pytań, które pojawiły się na etapie analizy Twojego CV.


Spotkanie w firmie

Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli nam Cię lepiej poznać oraz zweryfikować informacje podane w dokumentach aplikacyjnych. Spotkanie prowadzi osoba z Działu Personalnego, a w przypadku niektórych stanowisk również Koordynator lub Kierownik danego Działu. Nie stresuj się rozmową – prowadzimy spotkanie w miłej atmosferze, ponieważ chcemy poznać prawdziwego człowieka jakim jesteś na co dzień :-‍)


Informacja zwrotna

Nawet jeżeli nie zostaniesz wybrany na aplikowane stanowisko to otrzymasz od nas informację zwrotną. Zazwyczaj w takim przypadku wysyłamy wiadomość mailową. Telefonicznie skontaktujemy się z kandydatami, których zatrudnieniem jesteśmy zainteresowani. Na odpowiedź po spotkaniu powinieneś czekać nie dłużej niż 7 dni roboczych, chyba że podczas rozmowy rekruter podał inny termin odpowiedzi.